Tingimused

1. ÜLDISED TINGIMUSED

1.1. Tingimused kehtivad kõigi isikute ja e-poe dslkaubad.ee omaniku (omanik DSL Kaubad OÜ, registrikood 16703933) (edaspidi DSL Kaubad) vahelistele õigussuhetele, kui ostetakse tooteid DSL Kaubad e-poe kaudu.

1.2. DSL Kaubadil on õigus ühepoolselt muuta ja täiendada tingimusi, avaldades uued tingimused aadressil www.dslkaubad.ee. Kui klient tegi tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja DSL Kaubad’i vahelisele õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi, kui seadusest või käesolevatest tingimustest ei tulene teisiti.

1.3. Enne ostu sooritamist saab klient tingimused salvestada, välja printida ja vajaduse korral paljundada ning e-poest ostu sooritades nõustub klient tingimustega.

1.4. Lisaks tingimustele kohaldatakse e-poest ostu sooritamisel Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.


2. TELLIMUSE ESITAMINE

2.1. Klient valib e-poest soovitud kauba ja lisab selle ostukorvi.

2.2. Klient valib tellimuse kohaletoimetamise viisi ja koha.

2.3. Klient kinnitab ostukorvi ja maksab kauba eest DSL Kaubad’i pakutavates maksekeskkondades. Enne arve tasumist kontrollib klient, kas arvel esitatud andmed vastavad kliendi tegelikele soovidele.

2.4. Pärast kauba eest tasumist peab klient klõpsama lingil “Tagasi kaupmehe juurde”.

2.5. DSL Kaubad saadab kliendile e-posti teel kinnituse tellimuse ja makse laekumise kohta. Kui te ei saa kinnitavat e-kirja, võtke palun ühendust klienditoega aadressil [email protected] või helistage +372 53736308 E-R 8:00 – 17:00.

2.6. Arve saadetakse koos kaubaga.

2.7. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (lepingu jõustumine), kui DSL Kaubad’i arvelduskontole on laekunud summa, mis tuleb tasuda vastavalt tellimuse kinnitusele.

3. KAUPADE HIND, MAKSEVÕIMALUSED

3.1. Kõik e-poes müüdavate kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad 20% käibemaksu.

3.2. Klient maksab kauba müügihinna ja tarnetasu täies ulatuses ette tellimuse eest. Maksmine toimub väljaspool e-poodi vastavas maksekeskkonnas. DSL Kaubadil ei ole juurdepääsu kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele.

3.3. Juhul, kui klient ei soovi tellitud kaupadele DSL Kaubadist ise järele tulla, lisatakse müügihinnale tarnetasu vastavalt tarnetingimustele.

3.4. Makse sooritamiseks peab klient valima eelistatud makseviisi tellimisvormi lehel:

3.4.1. internetipanga kaudu. (Swedbanki, AS SEB Panga ja Danske Bank A/S Eesti filiaalide pangalinkide kaudu)

3.4.3. krediitkaardiga (Visa või MasterCard) või Paypali kaudu.

3.4.4. ettemaksuarve alusel. Tellimusel olev kaup broneeritakse hiljemalt järgmisel tööpäeval pärast ettemaksuarves märgitud summa laekumist.

3.4.5. vastavalt kliendi ja panga või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule võib tellimuse maksumusele lisada teenustasu.

4. KAUBA VASTUVÕTMINE

4.1 Kauba võib tellida DSL Kaubad aadressile, valitud teenusepakkuja pakiautomaati või kliendi poolt märgitud aadressile, kasutades kullerteenust.

4.2. Veebipoe tellimusi käsitletakse tööpäeviti kell 8:00-17:00. Laupäeval, pühapäeval ja riigipühadel esitatud tellimusi töödeldakse järgmisel tööpäeval. Kehtib ka tarneviisi “Võta mind kätte tööriistakeskusest” puhul.

4.3 Kauba vastuvõtmine DSL Kaubadilt.

4.3.1. Kaupu väljastatakse DSL Kaubad’i lahtiolekuaegadel.

4.3.2. Kaup väljastatakse kliendile isikut tõendava dokumendi (ID-kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib DSL Kaubad keelduda kauba väljastamisest.

4.3.3. DSL Kaubad ei vastuta kliendile tekitatud kahju eest, kui kolmandad isikud on DSL Kaubadist mitteolenevatel põhjustel saanud kätte arve koopia või unikaalse tellimuse numbri ja kaup on selle alusel vastu võetud.

4.3.4. Kui tellite kauba kättesaamiseks DSL Kaubad aadressilt, ei lisandu summale kohaletoimetamise tasu.

4.3.5. Kui klient ei võta kaupa vastu 14 kalendripäeva jooksul, loeb DSL Kaubad, et klient on tellimuse tühistanud ja DSL Kaubad tagastab ostusumma kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul, samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.4. Kaupade kättesaamine pakiautomaadist

4.4.1. Kui kaup toimetatakse kliendi valitud pakiautomaati, lisatakse kauba hinnale kohaletoimetamise tasu. Kui tellimuse maksumus ületab 150 eurot, ei lisandu tarnetasu.

4.4.2. Klienti teavitatakse kauba kättesaamisest pakiautomaati SMS-sõnumiga kliendi poolt ostu sooritamisel sisestatud numbrile. SMS sisaldab unikaalset uksekoodi pakiautomaadi ukse avamiseks.

4.4.3. DSL Kaubad ei vastuta kliendile tekitatud kahju eest, kui kolmandad isikud on DSL Kaubadist mitteolenevatel põhjustel saanud kätte pakiautomaadi unikaalse koodi ja kaup on selle koodi alusel vastu võetud.

4.4.4. Kui klient ei ole kaupa pakiautomaadist pärast hoiuaja möödumist kätte saanud, loeb DSL Kaubad, et klient on tellimuse tühistanud ja DSL Kaubad tagastab kliendile ostusumma koos tarnetasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul, samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.5. Kaupade vastuvõtmine kulleriga

4.5.1. Kui valite kauba kättetoimetamiseks kulleri, lisatakse kauba hinnale ka kättetoimetamise tasu. Hinnad sisaldavad käibemaksu.
Saadetis alla 30 kg ja tellimus üle 150 EUR tasuta, tellimus alla 150 EUR pakiautomaadile 2.90 EUR / kuller 5.90 EUR
Saadetis 30 kg kuni 60 kg, kulleriga 7.90 EUR
Saadetis üle 60 kg, kulleriga 9,90 EUR

4.5.2. Esmaspäevast neljapäevani ostetud ja kulleriga tarnitud kaubad toimetatakse kulleriga kliendi poolt määratud aadressile ostule järgneval päeval ajavahemikus 10:00-21:00. Reedest pühapäevani ostetud kaup toimetatakse kulleriga kliendi poolt määratud aadressile järgmisel tööpäeval hiljemalt kell 10:00-21:00. Kuller lepib kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku kauba kättetoimetamise täpse aja.

4.5.3. Klient peab tagama, et kaup võetakse vastu kokkulepitud ajal ja aadressil. Kui kauba kättetoimetamine ebaõnnestub kullerist sõltumatutel põhjustel kahel järjestikusel korral, saadetakse kaup tagasi kullerfirma terminali. Sellisel juhul võib ostja 14 päeva jooksul võtta kulleriga ühendust ja paluda, et kaup saadetaks uuesti kullerteenuse kaudu ostja poolt märgitud tarneaadressile. Kui eelnimetatud katsed kaupa kliendile kätte toimetada ebaõnnestuvad, leiab DSL Kaubad, et klient on tellimuse tühistanud, kohaldatakse käesoleva lepingu sätteid kauba kättesaamisele DSL Kaubadilt ja tagastab ostusumma kliendile koos tarnetasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.5.4 Kaupade kontrollimine

4.5.5. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama toote pakendi ettevaatlikult, kahjustamata pakendit ja tooteid. Kui klient on kahjustanud pakendit hooletuse tõttu, st kui toote pakendit oli võimalik avada ilma seda kahjustamata, on DSL Kaubadil õigus nõuda kauba tagastamisel tekitatud kahju hüvitamist. Kui toote pakendit ei saa avada ilma kahjustamata/purunemata, ei vastuta klient kahjustatud pakendi eest.

4.5.6. Juhul kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või et kaup ei ole kliendini jõudnud heas seisukorras ja suletud pakendis, peab ta sellest viivitamatult teavitama DSL Kaubad klienditeenindust +372 53736308 või [email protected].

4.5.7. DSL Kaubad vastutab kliendi poolt ostetud kaupade eest nende transportimise ajal. Alates kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kaotsimineku risk üle kliendile.

5. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

5.1. DSL Kaubad kasutab kliendi esitatud isikuandmeid ja andmeid tehtud ostude kohta vastavalt isikuandmete kaitse seadusele, mis on vajalikud kliendi e-poes tehtud tellimuse täitmiseks. DSL Kaubad ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud posti- või kullerteenuseid pakkuvatele ettevõtetele ulatuses, mis on vajalik kauba kliendile kättetoimetamiseks.

5.2. DSL Kaubadil ei ole internetipanga kaudu kauba eest tasumisel juurdepääsu kliendi pangarekvisiitidele.

5.3. DSL Kaubad jätab endale õiguse saata oma toodete ja pakkumiste kohta teavet kliendi e-posti aadressile ja mobiiltelefoni numbrile, kui klient sellega nõustub. Kliendil on õigus taotleda oma andmete kustutamist DSL Kaubad andmebaasist, milleks tuleb esitada taotlus e-posti aadressil [email protected].

6. TAGASTAMINE, TAGASIVÕTMINE JA TAGASIMAKSED

6.1. Kliendil on õigus 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (alates kauba pakiautomaadist väljavõtmisest, välja arvatud toote puuduste korral, vt punkt 7) lepingust ilma põhjendusi esitamata taganeda.

6.2. Kauba tagastamiseks peab klient enne kauba tagastamist kullerteenuse abil täitma toote tagastusavalduse ja edastama selle koos kaubaga DSL Kaubad’i aadressile või e-posti aadressile [email protected].

Tagastamistaotluse vorm ja juhised on leitavad siit: kaupade tagastamine

6.3. Taganemisõiguse kasutamisel on klient kohustatud tagastama kauba DSL Kaubadile hiljemalt 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse esitamist.

6.4. Kui ostetud toode ei sobi mingil põhjusel, on teil õigus tagastada toode DSL Kaubad tööriistakeskusesse või kulleriga 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Soovitame kliendil saata kõik tooted, mida ta soovib tagastada või saata korraga. Tagastamisega seotud otsesed ja kaudsed kulud kannab klient. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis.

6.5. Juhul kui klient on tehingust taganenud, tagastab DSL Kaubad kliendile ostusumma koos tarnetasuga viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest DSL Kaubadile. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

6.6. Juhul kui klient on tagastatud kaupa tahtlikult või hooletuse tõttu kahjustanud või kahjustanud, vastutab klient toote väärtuse vähenemise eest ja DSL Kaubadil on õigus nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Kui kaup jõuab pakiautomaati, peab saaja jälgima kaupa pakiautomaadis vedaja poolt määratud aja jooksul või kui seda aega ei ole, siis 7 päeva jooksul, vastasel juhul lisandub edasisaatmisel täiendav transporditasu.

7. NÕUETE ESITAMINE JA VASTUTUS

7.1. DSL Kaubad vastutab toodete mittevastavuse ja puuduste eest vastavalt võlaõigusseadusele, nõuete esitamise aeg on eraisikute puhul 2 aastat ja juriidiliste isikute puhul 6 kuud alates toodete tarnimise hetkest. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel hiljemalt kahe kuu jooksul e-poega ühendust võtta. Kui e-poest ostetud kaubal on defekt, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood defektse kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada või asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga seotud tasud. DSL Kaubad vastab tarbija kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

7.2. Klient peab esitama pretensiooni e-posti aadressil [email protected] või DSL Kaubad’i tegevuskoha klienditeeninduses. Reklamatsioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, reklamatsiooni esitamise kuupäev, kauba puudus ja reklamatsiooni sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

7.3. DSL Kaubad ei vastuta kliendile tekitatud kahju või toote tarnimise hilinemise eest, kui kahju või toote tarnimise hilinemine on tingitud asjaolust, mida DSL Kaubad ei saanud mõjutada ja mille saabumist DSL Kaubad ei näinud ega saanud ette näha (vääramatu jõud).

7.4. DSL Kaubad ei vastuta kahju eest, mis on tingitud tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest, sealhulgas juhul, kui viivitus tuleneb kliendi poolt esitatud ebaõigetest andmetest.

7.5. DSL Kaubad’i ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei saavutata, on pooltel õigus pöörduda tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti või Harju maakohtu poole. Jurisdiktsioonileping sõlmitakse muu hulgas siis, kui ostja asub pärast lepingu sõlmimist elama välisriiki või kui ta kolib sinna oma tegevuskohta või asukohta või kui tema tegevuskoht, elukoht või asukoht ei ole hagi esitamise ajal teada.

Tarbijavaidluste komisjon
Euroopa Liidu tarbijavaidlused

8 HOOLDUS JA REMONT, MIDA TEOSTAB DSL KAUBAD

8.1 DSL Kaubad parandab kliendi eseme vead ja puudused remondi käigus ja kliendi poolt näidatud puudused. Vead ja puudused registreeritakse hoolduskorralduse kirjalikus kinnituses.

8.2 Hooldus on määratletud kui korrapärased ennetavad tööd, mida tehakse seadme pikaajalise kasutamise tagamiseks vastavalt tootja poolt antud kasutusjuhendile või hooldusraamatule.

8.3 Seadmete ümberehitamist ja asendamist ei loeta hoolduseks.

8.4 DSL Kaubad võib võtta tasu remondihinnangu koostamise eest. Remondieelarve ei ole DSL Kaubadile siduv, kuid ta ei tohi sellest oluliselt kõrvale kalduda.

8.5. Kui remondi- või hooldusobjekti esitamisel ei ole võimalik määrata töö üleandmise lõpptähtaega, määratakse kindlaks objekti vea või puuduse määramise tähtaeg. Töö üleandmise tähtaeg teatatakse kliendile vea või puuduse kindlakstegemise tähtajal.

8.6 DSL Kaubad kasutab hooldus- või remonditöödel oma materjale.

8.7 Muud vead ja puudused, mis avastatakse DSL Kaubad’i poolt teostatud hoolduse või remondi käigus, kõrvaldatakse pärast kokkuleppimist kliendiga.

8.8 DSL Kaubad kohustub tegema hooldusraamatusse sissekande hoolduse käigus tehtud tööde kohta, kui Klient on DSL Kaubadile esitanud hooldusraamatu.

9. MÜÜGIGARANTII

9.1. Müügigarantii andja annab kaupade müügigarantii vastavalt käesolevatele tingimustele. Tarbija käesolevate tingimuste tähenduses on füüsiline isik, kui kauba ostmine ei ole seotud tema iseseisva majandus- või kutsetegevusega.

9.3. Kui tootes ilmneb müügigarantii kehtivusaja jooksul materjali-, konstruktsiooni- või tootmisviga, parandab müügigarantii müüja toote tasuta.

9.4. Kui kauba parandamine ei õnnestu või ei ole müügigarantii müüja arvates majanduslikult otstarbekas, vahetab müügigarantii müüja kauba tasuta välja.

9.5. Kui kauba parandamine ei õnnestu või kui see ei ole garantii andja arvates majanduslikult otstarbekas, kuid kauba asendamine on võimatu (eriti kui sama kaupa enam ei toodeta), tagastab garantii andja kauba eest makstud raha.

10. Müügigarantii ei kehti, kui:

10.1. Eseme seerianumber ei ole tuvastatav;

10.2. Kauba defekt tuleneb väärkasutamisest;

10.3. Defekt esemel on tingitud loomulikust kulumisest;

10.4. Kauba defekt on tingitud ebatavalisest välismõjust (liigne niiskus, kuumus jne);

10.5. kauba defekt on tingitud õnnetusest (nt kukkumine);

10.6. Toote viga tuleneb toote kasutusjuhendis või muus tootega kaasasolevas dokumendis antud juhiste eiramisest;

10.7. Perioodiline hooldus ja

Klient ei ole pöördunud müügigarantii andja esinduse poole, et seda tähtajaks teha.

11. Müügigarantii lõpeb:

11.1. Kui müügigarantii aegub;

11.2. Kauba seerianumbri eemaldamise või võltsimise korral;

11.3. Kui kaupa parandab või püüab parandada muu isik kui müügigarantii andja.

11.4. Kui materjal ilmub tootele müügigarantii kehtivusaja jooksul,

Konstruktsiooni- või montaaživiga, on kliendil õigus võtta garantiiaja jooksul ühendust ühega järgmistest müügigarantii andja esindustest www.dslkaubad.ee.

11.5. Müügigarantii andja esindusega ühendust võttes peab klient andma kauba remondiks üle ja kirjeldama tekkinud viga. Müügigarantii esinduse nõudmisel peab klient esitama dokumendi, mis tõendab kauba ostmise aega (nt arve või käesolevad tingimused).

11.6 Müügigarantii müüja parandab kauba tasuta mõistliku aja jooksul, mis ei ole pikem kui 30 päeva. Müügigarantii müüja teavitab klienti telefoni või e-posti teel, et kaup on parandatud. Pärast remonti saab klient kauba kätte samast esindusest, kus ta selle remondiks üle andis.

11.7 Kui kauba parandamine ei õnnestu või ei ole müügigarantii andja arvates majanduslikult teostatav, teavitab müügigarantii andja sellest klienti telefoni või e-posti teel, teatades ka päeva, mil klient saab selle varem kätte.

asendatud kaubad. Klient saab asendatud eseme kätte samast kontorist, kus ta andis esialgse eseme remondiks üle.

11.8. Kui kauba parandamine ei õnnestu või kui müügigarantii müüja arvates ei ole see majanduslikult otstarbekas, kuid kauba asendamine

on võimatu ja müügigarantii müüja on otsustanud kauba eest makstud raha tagastada, siis teavitab müügigarantii müüja sellest klienti telefoni või e-posti teel. Sellisel juhul on klient kohustatud teatama oma arvelduskonto numbri, kuhu müügigarantii müüja saab kauba eest makstud raha tagasi maksta. Müügigarantii müüja tagastab raha 14 päeva jooksul pärast kliendilt jooksva kontonumbri saamist. Raha võib tagastada kolmanda isiku arvelduskontole ainult kliendi kirjaliku taotluse alusel.

11.9. Müügigarantii müüja ei hüvita kliendile kauba transpordikulusid ega kahju, mis on tekkinud kliendile seoses kauba kasutamise võimatusega selle rikke ja parandamise ajal. Müügigarantii müüja ei hüvita mingil juhul kliendile saamata jäänud tulu.

11.10. Müügigarantii kehtivusaeg pikeneb selle aja võrra, mil kaup oli remondis. Nimetatud ajavahemik algab päeval, mil klient annab kauba remondiks üle, ja lõpeb päeval, mil müügigarantii müüja teatab kliendile, et kaup on remonditud.

11.11 Kui müügigarantii müüja vahetab kauba tasuta välja, ei hakka müügigarantii tähtaeg asendatud kauba puhul uuesti algama. Sellisel juhul pikendatakse algset müügigarantiid selle aja võrra, mil algne toode oli remondis. Nimetatud ajavahemik algab kliendiga

alates originaalkauba remondiks üleandmise päevast ja lõpeb päeval, mil müügigarantii müüja teatab kliendile, et asendatud kaup on võimalik vastu võtta.

11.12 Lisaks müügigarantiist tulenevatele õigustele on tarbijakliendil ka muid seadusest tulenevaid õigusi.